städat klart :)

Nu har jag äntligen städat klart :) de va jobbigt , är jätte hungrig nu men ska äta vid fyra med maria på Burger king så får vänta tills dess..:)
 
kolla hur fint mitt nystädade rum blev :)
fasens att jag glömde ta bilder innan så ni kunde se
skillnaden men aja ni får föreställa er hur de va innan :P


gaderoben (fast ni vill inte kolla i den men
jag ska fixa de snart ) :P


Min mysiga säng :) nybäddad å allt :)


mina tre hyllor :) ja, jag vet att de är mycket saker
men de behövs alltid(smink,till håret mm.):D


Till sist min DATA ! :) ( jag ska fixa till min tavla
nån gång som hänger bakom datan :P)


Nu kommer iallafall Pappa bli glad att jag städat :)hih

Pusss♥


Kommentarer
Postat av: kicki

vad fint stolt över dig pluttan.kram <kicki

2009-10-27 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0