11/10 - 09

Hejsan! hur mår ni?♥ jag mår välidgt bra.

Min dag har mest bestått av att åka bil... inte så jätte kul kanske, men vad gör man inte för att komma hem! hm nu kanske ni undrar vart jag har varit? .. jo min far fyllde 50 den 8/10 så jag och resten av familjen bar oss av till helsingborg för att fira honom efter att ha varigt där en natt så bar det av till Tyskland där det blev lite shoppande där övernattade vi en natt. Efter det bar det av till malmö där blev det åter massa shoppande. sen bar det av av hem!

rätt skönt att vara hemma. (Borta bra men hemma bäst! ) 

Så nu sitter jag här och skriver. som ni nog förstår.. höhö 
 
bloggar alldeles strax igen:)

stanna kvar!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0