äntligen frisk :)

Hej idag mår jag mycket bättre eller iallafall nu på kvällen :P så jag ska till skolan imon om det nu inte händer nått under natten att jag inte mår så bra på morgonen men det tro jag inte och hoppas inte heller :P
ser inte fram emot hur min vecka kommer se ut ...massssssa plugggg kan jag tänka mig men det har jag räknat med också att jag kommer ha men det kommer säkert gå bra :)

ska snart ta ett bad och sen så ska jag nog hjälpa min syster att laga tacos :) och sen blir det att kolla på playa de sol kl. 20:00  tro de är på ettan eller är det på fyran :P
ska försöka att blogga mera men lär bli svårt den här veckan med eftersom jag lär ha mycket plugg å så men jag ska försöka :D



pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0